button_phone
Brauer

Brauer er en av bransjens største tilbydere innen materialhåndtering, og har over 30 års erfaring. Brauer tilbyr tjenester som utstyrshåndtering, ingeniørarbeid, systemintegrasjon og anleggsdesign.

  • Utfordring
  • Løsning
  • Betydning

Muligheten til å handle raskt når det oppstår problemer med ytelse eller bruk av utstyr, er helt avgjørende for Brauers virksomhet. Men reaksjonstiden kan bli lenger når brukere sender inn ufullstendige forespørsler eller ikke henvender seg til riktig avdeling.

Brauer forstod at det var viktig å finne raskere løsninger når kundene trengte hjelp av serviceteamet.

Vår innsats for å sikre maksimal effektivitet ved den første kontakten mellom kunder og Brauers kundetjenester, førte til en løsning med skanning av QRkoder og strekkoder.

Brauer Service Call Assistant gjør det mulig for brukere å skanne QR-koder direkte på enheter som er registrert i programmet, og sende inn automatiserte tjenesteforespørsler til ekspedisjonen.

Systemet samler raskt inn og behandler brukerspørsmål om vedlikehold, deler, utleie og salg, og sørger for at representantene har enhetsmerket, serienummeret, enhetsplasseringen og andre nødvendige opplysninger.

Service Call Assistant oppretter deretter kontakt med den aktuelle selskapsrepresentanten for Brauers avdelinger.

Løsningen kan brukes med iOS, Android, LAMP Admin Panel-programmer og Zendesk.

Selv den mest perfekt konstruerte og omhyggelig vedlikeholdte løsningen kan oppleve at utstyret svikter. Sånn er det bare.

Med Brauer Service Call Assistant har Brauer sørget for at dette ikke skal gå ut over driften. Med færre forsinkelser pga. feil eller utilstrekkelige enhetsdata klarte Brauer å styrke kundeforholdene og øke salget.

For kundene innebar dette mindre papirarbeid og kortere nedetid. Alle kjøp, tjenesteoppgraderinger eller tjenesteforespørsler kunne raskt utføres med en mobil enhet.

Ved å benytte seg av det aller nyeste innen mobilteknologi for bedrifter, har Brauer effektivisert målet sitt om å tilby kundene driftssikre produkter og førsteklasses service.

Contact Us

By sending this form I confirm that I have read and accept Intellectsoft Privacy Policy

Something went wrong. Send form again, please.

Thank you for your response!

We have sent an email to to acknowledge receipt of your request. In the event that you have not received our email, we kindly suggest checking your spam folder or alternatively, contacting us directly at [email protected]

Send om igjen

What’s Next?

  • We will send a short email notifying you that we successfully received your request and started working on it.
  • Our solution advisor analyzes your requirements and will reach back to you within 3 business days.
  • We may sign an optional mutual NDA within 1-2 business days to make sure you get the highest confidentiality level.
  • Our business development manager presents you an initial project estimation, ballpark figures, or our project recommendations within approximately 3-5 days.