Forventningene til kundeservice blir stadig høyere, og med selskapets egen forsikringsapp blir det enklere å utvikle bedriften. Du kan forutse kundenes behov ved hjelp av data og nyttige analyser, optimalisere kundeopplevelsen, beholde verdifulle forsikringstakere og identifisere nye salgsmuligheter ved hjelp av apper som er utviklet på vår mobile plattform.
Del all relevant informasjon med kundene via én og samme kanal – selskapets egen mobilapp. Del bedriftsnyheter og spesialtilbud med hele kundebasen, send målrettede varslinger til forsikringstakere på et bestemt sted, og sørg for rettidige innbetalinger fra kunder med automatiske påminnelser.
Gi forsikringstakerne alt de trenger på ett sted ved å tilby dem alle nødvendige verktøy i én og samme mobilapp. La dem rapportere hendelser og laste opp bilder direkte fra appen, tilby øyeblikkelig hjelp med videosamtale i appen, og automatiser krav med kontekststyrte kommunikasjonsverktøy.
Optimaliser den daglige driften og arbeidsflyten med et intuitivt instrumentbord rettet mot de ansatte. Tilby forsikringsagentene omnikanal-CRMer slik at de kan inngå avtaler uansett hvor de befinner seg. Tilordne saker til forsikringsagenter, deleger arbeid og prioriter forsikringskrav i ett og samme intuitive grensesnitt.
En løsning der de ansatte innen informasjonsstyring selv kan foreta endringer i systemet uten hjelp fra programvareutviklere.
Vi leverer digital transformasjon med mobile løsninger til en av de største og toneangivende selskapene innen forsikring i Sverige.
les merMed disse appene kan sykehus og transportarbeidere raskt bistå ved ulykker, organisere redningsoppdrag og spore kjøretøyene på vei til ulykkesstedet.
I over ti år har vi laget fantastiske løsninger for våre kunder
Flere KundereferanserVi kommer tilbake til deg så snart vi kan, senest innen en virkedag.
Send om igjen