Lojalitetsapp for internasjonal kleskjede gir kunder en rabattert og personlig tilpasset handleopplevelse.
Et anerkjent markedsførings- og designbyrå kontaktet Intellectsoft for å samarbeide på et prosjekt for en internasjonal forhandler av klær og tilbehør.
Den kjente kleskjeden ville ha en kompleks og skalerbar app for kundelojalitet for å friste kunder med en skreddersydd handleopplevelse i butikk. De trengte en dyktig spesialist innen bedriftsapper som på kort varsel kunne utvikle en løsning som gav kunden omfattende støtte og veiledning.
Den første app-generasjonen skulle ha funksjoner som butikklokalisering, stilguide og avslag på enhetspriser. Den andre app-generasjonen skulle ha funksjoner som personlig innkjøper og en avansert belønningsalgoritme basert på faktisk handleatferd.
Intellectsoft-teamet utviklet en app som ville gi forbrukeren følelsen av å ha en personlig tilpasset butikk med eksklusive fordeler i sin egen lomme.
Lojalitetsappen gir brukere tilgang til kampanjetilbud som er spesielt tilpasset kundens ønsker og sendt direkte til kundens mobiltelefon. I tillegg til det praktiske aspektet og alle rabattene kan kunder få inspirasjon med eksklusive motetips fra kjente designere, artister, musikere og stilikoner.
Løsningen har en egen iOS- og Android-app samt webtjenesteintegrering via API. Intellectsoft tilordnet en prosjektleder og en kundebehandler som har ansvaret for appen i dens levetid.
Byrået beskrev samarbeidet med Intellectsoft som den beste forretningsavgjørelsen i 2015. Den første løsningen er allerede lansert i Storbritannia og Irland, og utviklingen av den andre skal starte i løpet av de neste to månedene. Suksessen med dette prosjektet har ført til samtaler om et pågående samarbeid om digitaliseringsprosjekter i selskapet.
Vi kommer tilbake til deg så snart vi kan, senest innen en virkedag.
Send om igjen